2a Setmana Bio a l’Escola

La Setmana Bio a l’escola és una proposta que forma part de la Setmana Bio per l’alimentació ecològica, amb els mateixos objectius de promocionar i donar a conèixer el sistema de producció i alimentació ecològica, concretament entre les persones de la comunitat educativa.

Es poden organitzar activitats com per exemple:

• Visites a finques i granges de pagesos o a obradors d’artesans alimentaris ecològics.
  • Conferències de pagesos o artesans ecològics al vostre centre, per explicar la seva feina a l’alumnat.
  • Jornada de portes obertes a l’hort del centre, per a les famílies i els alumnes.
  • Jocs, tallers i racons relacionats amb la producció d’aliments i l’hort escolar.
  • Jornada de mercat agroecològic al centre, amb participació de tota la comunitat educativa i amb aliments de productors locals.
  • Esmorzars o dinars amb productes ecològics.
  • Activitats lectives i xerrades divulgatives sobre producció agroalimentària ecològica.
  • Passi d’algun documental sobre producció ecològica i fòrum posterior.
  • Construcció comunitari d’un compostador o qualsevol altre element relacionat amb l’hort ecològic del centre.
  • ….

La Setmana Bio per l’alimentació ecològica es celebrarà del 20 al 28 d’octubre de 2018 i les inscripcions són fins el 30 de setembre.

Consulteu les condicions de participació