- ANGELO, Estela d’. Llegim al tramvia de Tenerife. Guix. Elements d’Acció Educativa núm. 424 (maig 2016), p. 71-72
- ANTÚNEZ VITALES, Isabel; DÍAZ ROSA, Paquita. Un any a la biblioteca de l’escola. Perspectiva Escolar núm. 389 (setembre-octubre 2016), p. 58-63
- CAMPS ARBÓS, Josep. Els clàssics a l’ensenyament i la seva innegable modernitat. L’Illa. Revista de Lletres núm. 69 (tardor 2016), p. 12-13
- CARRERAS, Mariona; NÚÑEZ, Montse. Els clubs de lectura i lectura compartida. Guix. Elements d’Acció Educativa núm. 426-427 (juliol-agost 2016), p. 69-70
- CENTELLES PASTOR, Jaume. Coneguem la Carta de la terra amb el conte Sota l’acàcia. Guix. Elements d’Acció Educativa núm. 421 (gener 2016), p. 69-73
- CENTELLES PASTOR, Jaume. Poesia: d’Internet a l’aula. Els itineraris de viu la poesia. Guix. Elements d’Acció Educativa núm. 428 (octubre 2016), p. 64
- CENTELLES PASTOR, Jaume. Roald Dahl i la fàbrica d’històries. Per què hem de (re)llegir aquest autor. Viure en Família núm. 66 (novembre-desembre 2016), p. 43-45
- Conversa amb Oblit Baseiria, llibretera. Infància núm. 213 (novembre-desembre 2016), p. 31-35
- CORREA, Albert. Amor en la biblioteca. Un projecte de biblioteca escolar per estimar la poesia. Guix. Elements d’Acció Educativa núm. 423 (març 2016), p. 67-68
- GORCHS, Glòria. El laboratori de lletres i imatges. Guix. Elements d’Acció Educativa núm. 422 (febrer 2016), p.65-66
- La UAB constata el impacto de la literatura digital infantil en la educación. El Periódico (23 de febrer de 2016)
- LINARES ROS, Rosa. Educación literaria y democracia. Cuadernos de Pedagogía núm. 465 (març 2016), p. 66-69
- MANRESA POTRONY, Mireia. Sobre l’alfabetització (digital), avui. El Diari de l’Educació (4 d’abril 2016)
- MAÑÀ, Teresa. Panorama de literatura infantil i juvenil. Serra d’Or núm. 674 (febrer 2016), p. 70-76
- PÉREZ GÓMEZ, M. del Mar. T’atreveixes a crear un bibliotràiler?. Articles de Didàctica de la Llengua i de la Literatura núm. 68 (gener-febrer-març 2016), p. 73-74
- PONCE, Genoveva. Lectura en el aula: el estrés del resumen. Aula de Secundaria núm. 19 (juliol-agost 2016), p. 40-42
- POZO, Andrea. Entre vinyetes i bafarades. El còmic a l’aula. Guix. Elements d’Acció Educativa núm. 424 (maig 2016), p. 69-70
- ROIG PAGÈS, Marta. De la construcció del personatge al món d’un autor. Un viatge per l’univers dels llibres. Guix. Elements d’Acció Educativa núm. 429 (novembre 2016), p. 65-66
- SARDÀ, Zeneida. De Pep Albanell a Joles Sennell. Serra d’Or núm. 674 (febrer 2016), p. 9-13
- XIMENA, Sandra; Gautreaux, Michelle; Wayne Ross, E. La literatura infantil como herramienta para enseñar cuestiones relativas al poder, la tiranía y la justicia social. Íber. Didáctica de las Ciencias Sociales, Geografia e Historia núm 82 (gener-febrer-març 2016) p. 50-55