Jornada dedicada a la lectura al Saló del Llibre Infantil i Juvenil de Catalunya

Un any més, en el marc del Saló del Llibre Infantil i Juvenil de Catalunya (Mollerussa) s’organitza una jornada dedicada a la lectura i, aquesta en particular, al foment del gust per llegir. Podreu escoltar les propostes per crear lectors entusiastes que en farà en Joan Portell, participar en el taller per aprofundir en el treball dels clubs de lectura, amb l’escriptora Laia Aguilar (Ateneu Barcelonès) i conèixer la bona feina de dos grups de treball de biblioteques escolars al voltant de la literatura infantil i la prescripció lectora.
Si veieu el programa, el contingut de la jornada està relacionat amb el gust per llegir i la biblioteca escolar.

Període d’inscripció del 6 de març al 12 d’abril de 2018

Inscripció i programa