Codeweek 2017

Enguany del 7 al 22 d’octubre se celebra  la setmana de la programació Codeweek, promocionada per la Unió Europea que pretén apropar la programació i l’alfabetització digital a tothom d’una manera divertida i atractiva.

L’objectiu és fomentar la programació com a activitat que afavoreix la resolució de problemes, la creativitat i el pensament estructurat. El nostre món està configurat per la programació.

Durant els dies de la Codeweek i també al llarg del curs us animem a:

• organitzar activitats relacionades amb la programació i l’alfabetització digital (presentacions, tallers, …) adreçades a tota la comunitat educativa (alumnat, professorat, famílies)

• participar en les iniciatives que s’organitzen arreu.

Us encoratgem a fer visibles totes les actuacions que realitzeu a la pàgina de Codeweek (http://events.codeweek.eu/login/?next=/add/), no tan sols les programades per aquelles setmanes, també les activitats emmarcades dins  del curs 2017-18, assignatures que durin tot el curs de programació o HTML – en cas de cicles-, mSchools, Impulsem la Robòtica…). Si ompliu les dades que es demanen a la web esmentada, automàticament apareixereu al llistat d’esdeveniments i el vostre centre sortirà georeferenciat al mapa. A veure quantes marques podem posar al mapa!