XVI Jornada anual de la Xarxa de Competències Bàsiques

El dissabte 19 de maig al matí tindrà lloc a Barcelona (Centre cívic Cotxeres de Sants), la XVI Jornada anual de la Xarxa de Competències Bàsiques, amb el lema “Aprendre amb sentit, tot treballant per projectes“.

Fernando Trujillo, professor de la Universitat de Granada, farà la conferència “El protagonisme dels alumnes en el treball per projectes” i després hi haurà tres taules rodones amb docents i experts. També es podrà veure una mostra de pòsters amb 50 experiències de treball per projectes d’escoles i instituts que formen part de la Xarxa Cb.

Trobareu més informació al bloc de la jornada blocs.xtec.cat/16jornadaxarxacb i també les INSCRIPCIONS. És un acte obert a tots els docents, no únicament de la Xarxa Cb. Aprenem junts!