Nadal 2017/2018. Lectures recomanades

Com cada curs, la Comunitat de Pràctica de Biblioteques Escolars del Servei Educatiu Baix Llobregat-6 us presenta una guia de lectures amb 20 recomanacions per als alumnes de les escoles de de Cervelló, Corbera de Llobregat, La Palma de Cervelló, Pallejà, Sant Vicenç dels Horts, Torrelles de Llobregat i Vallirana.

Hi ha cinc títols per a cada cicle (educació infantil i cicles inicial, mitjà i superior d’educació primària). S’inclouen àlbums il·lustrats d’una gran potència visual, llibres joc, contes infantils,  llibres de coneixements i narracions de temàtiques ben variades que sorprendran a més d’un lector (aventures, humor, altres cultures, ciència, tradicions…).

La guia, com les anteriors, s’adreça a les famílies i pretén orientar-les en la compra de llibres per als seus fills. Uns llibres pensats per a ser llegits en companyia i parlar-ne.

Feu clic a la imatge per llegir totes les lectures recomanades