Darrers dies per presentar la vostra candidatura al Premi Participa a l’Escola 2017!

El 31 de juliol de 2017 finalitza el termini per a presentar les vostres sol·licituds tots aquells centres de primària i secundària interessats en participar en l’edició d’enguany del Premi Participa a l’Escola 2017.

La sol·licitud que presenteu ha de constar de la següent documentació:

1.       Formulari  de sol·licitud (tant si es vol presentar presencialment com per internet)

2.       Memòria de l’experiència desenvolupada (apartat Documentació).

Aquí trobareu un resum del procés que va seguir el projecte guanyador del premi l’edició anterior (2016):

Escola Turó del Cargol. Pressupost Participa

Dotació del premi

El Premi Participa a l’Escola 2017 està dotat amb 5.500 euros i un diploma de reconeixement per la tasca realitzada.

Més informació sobre el premi

Al web de Govern Obert:

Presentar sol·licitud