MRP del Baix Penedès

El Moviment de Renovació Pedagògica (MRP) del Baix Penedès és un dels MRP de Catalunya, associacions democràtiques sense afany de lucre, plurals i unitàries integrades en el Marc Unitari de la Comunitat Educativa (MUCE). Formen part de la Comunitat Educativa i tenen com a objectiu oferir àmbits de reflexió, formació, cooperació i intercanvi per tal de millorar la qualitat de l’educació fent que s’esdevingui un element d’avenç,

Entre les seves moltes activitats destaquen aquelles que impliquen reflexió, d’elaboració de propostes de formació i d’intercanvi d’experiències; organització d’escoles d’estiu, jornades pedagògiques, debats, grups de treball, intercanvis, etc. i implicant-se, en el cas del Baix Penedès en els projectes educatius municipals o comarcals, per tal de fer progressar el caràcter educador de les ciutats i dels pobles.
Així mateix, el MRP del Baix Penedès elabora projectes, que puguin ser assumits col·lectivament, amb la finalitat d’anar construint una Xarxa Educativa per a la Renovació Pedagògica a favor de l’educació, d’acord amb el model d’escola pública.