Revistes

Alambique
Didàctica de les Ciències Experimentals. Reflexions, recursos i experiències per a l’educació primària i secundària (ESO i Batxillerat). Té com a objectiu proporcionar informació útil per a la pràctica docent i per a l’autoformació del professorat.

Àmbits de psicopedagogia
Psicopedagogia i educació. S’adreça a professionals de la psicologia educativa, psicopedagogs, mestres i professionals vinculats al món educatiu.

Articles
Articles de Didàctica de la Llengua i de la Literatura. Té com a objectiu ser un instrument de formació permanent dels professionals de l’ensenyament de la llengua, un espai d’intercanvi i de coneixements, opinions, recerques i experiències.

Aula d’infantil
Reflexions, recursos didàctics i experiències pedagògiques d’educació infantil (primer i segon cicle)

Aula de innovación educativa
Didàctica general. Reflexions, recursos didàctics i experiències pedagògiques per a l’educació primària i secundària.

Aula de secundaria
Revista bimestral dirigida especialment al professorat de l’etapa de secundària. Aporta eines de tutoria i orientació, així com reflexions i recursos de didàctica.

Cavall Fort
Còmics, contes, articles, reportatges, jocs, propostes d’activitats… per a lectors de 9 a 15 anys.

CLIJ
Revista d’anàlisi de la literatura infantil i juvenil. Ofereix articles d’anàlisis sobre obres, autors, generes, animació a la lectura, ressenyes de novetats o llibres premiats i un apartat sobre autors i il·lustradors relativament novells.

Cuadernos de pedagogía
Revista mensual que ofereix tota l’actualitat del sector de l’ensenyament en forma d’experiències, articles d’opinió, entrevistes, reportatges, legislació, propostes innovadores i ressenyes bibliogràfiques.

Educat.Revista de Psicopedagogia
Publicació bimensual que s’edita amb la col·laboració de professionals afins als àmbits de la psicopedagogia, psicologia, logopèdia, educació… Conté articles d’interès actual dins l’àmbit educatiu, nous recursos per a la investigació, entrevistes a professionals o formació específica per als professors.

Faristol
És la revista del Consell Català del llibre per a Infants i Joves. Dirigida als mediadors i lectors amb la finalitat d’ajudar-los a mantenir-se informats de l’actualitat del llibre en català.
Articles d’accés lliure

Fòrum
Revista d’organització i gestió educativa, dóna pautes per lluitar contra la cultura de la improvisació, la desorganització, la burocratització i la ignorància. Pretén minimitzar el nombre d’experiències negatives que desmotiven el professorat.

Guix
Des de 1997, Guix es manté fidel a la tradició educativa i donant suport a la renovació educativa pedagògica a través de la reflexió i la pràctica.

Íber
Reflexions, recursos i experiències per a educació primària i secundària (ESO i Batxillerat).

Infància
Revista de l’Associació de Mestres Rosa Sensat que contribueix a difondre diverses maneres d’atendre i educar els infants, des del naixement fins als 6 anys, amb articles teòrics i pràctics.

Infància a Europa
L’educació de zero a sis anys en l’àmbit europeu

Llengua Nacional
Llengua Nacional explica i defensa els valors de la llengua catalana i impulsa el seu bon coneixement, domini i ús.

Logopedia, Foniatría y audiología
Publica articles relacionats amb els camps de la logopèdia, la foniatria i l’audiologia
Accés lliure als resums dels articles.

Making Of: cuadernos de cine y educación
Ofereix als lectors amplia informació sobre esdeveniments relacionats amb l’aplicació del cine en les activitats d’ensenyament-aprenentatge.

Nou Biaix
La revista vol ser un punt de trobada per compartir experiències, reflexions i inquietuds entre els col·lectius dels diferents nivells d’educació matemàtica a Catalunya, des de la bàsica fins a la universitat.

Perspectiva escolar
Revista adreçada als professionals dels sistema educatiu que s’ocupa de difondre accions educatives d’innovació i promoure reflexions sobre els reptes de l’ensenyament obligatori.

Revista de Educación Especial
Publicació semestral amb articles sobre l’educació especial i sobre jornades d’Educació Especial.

Revista Musical Catalana
El seu objecte és el tractament de l’activitat musical catalana de música culta i popular. També publica assaigs sobre aquests temes i entrevistes als intèrprets i compositors actuals.

Serra d’Or
Iniciada el 1959 amb l’objectiu de divulgar l’alta cultura. És una revista destacable dins l’entremat cultural dels Països Catalans.

Suma
Revista per a l’ensenyament i l’aprenentatge de les matemàtiques.
Articles d’accés lliure

Tándem: Didáctica de la educación física.
Revista per al professorat d’educació física. Didàctica de l’educació física i l’esport a l’escola. Ofereix unitats didàctiques d’educació física.

Textos
Reflexions, recursos i experiències sobre didàctica de la llengua i la literatura per educació primària i secundària (ESO i Batxillerat)

Viure en família
Adreçada a pares i mares de nens i nenes de 0 a 8 anys. Té un punt de vista innovador, i para atenció a les opcions més naturals.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *