El Saló de l’Ensenyament 2016 referma la seva vocació orientadora

L’oferta d’estudis per als joves després de l’Ensenyament Secundari Obligatori (ESO) és molt amplia i escollir el camí a seguir pot ser complicat. Per a facilitar aquesta tasca als estudiants, les seves famílies i professors torna, del 9 al 13 de març, el Saló… Llegeix més»

Workshop d’inclusió

Aquest taller formatiu s’adreça a fisioterapeutes, mestres i professors d’Educació Física d’escoles ordinàries que tenen algun alumne amb discapacitat física d’origen neurològic a les seves aules. L’objectiu d’aquesta formació és conèixer la filosofia de l’escola inclusiva i dotar de recursos teòrics i pràctics per tal… Llegeix més»

Alumnes de l’escola Pau Vila queden segones al 2n Campionat de Catalunya de SCRABBLE escolar

Exemple de Carrusel disponible directament a la targeta resum. Els carrusels permeten incloure imatges, vídeos i textos. Marqueu “Mostra el contingut sencer” a la caixa de “Paràmetres” perquè es mostri directament.