Accés a la informació. La lectura i l’escriptura des de les diferents àrees curriculars

Bibliografia en servei de préstec a la biblioteca del Servei Educatiu Baix Llobregat-6. La temàtica general dels llibres que es mostres està relacionada amb la concepció de la biblioteca com un espai d’aprenentatge, de manera que treballen aspectes com la formació d’usuaris, el treball de la lectura i l’escriptura des de les diferents àrees curriculars…

022 BAR – Baró, Mònica; Mañà, Teresa. La formación de usuarios en la biblioteca escolar. Educación Secundaria. Consejería de Educación y Ciencia. Delegación Provincial de Málaga (9449) (secundària)

025PER – Pérez Alarcón, Adoració; Abadal, Ernest; Comellas, Núria; Enrech, Marta; Gascón, Jesús; Maniega, David; Rovira, Cristòfol; Serrano, Jordi. La documentació a l’era de la informació. Edicions de la Universitat Oberta de Catalunya (7007) (ensenyants; gestors de recursos; professorat; universitària)

027.4ARE – Arellano Yanguas, Villar. Biblioteca y aprendizaje autónomo. Guia práctica para descubrir, comprender y aprovechar los recursos documentales. Departamento de Educación y Cultura; Gobierno de Navarra (9064) (ensenyants; primària; secundària; secundària obligatòria; educació infantil)

027.8COB – Cobos, Laura; Álvarez, Melquíades. Guia práctica de acceso a la información en la biblioteca escolar. De la pregunta al documento. Fundación Germán Sánchez Ruipérez (10003) (ensenyants; primària; secundària)

027.8FOR – Garcia Fernández, Carmen. Formación de usuarios y educación documental en biblioteca infantiles y juveniles. Fundación Germán Sánchez Ruipérez (10292) (ensenyants; primària; secundària)

027.8VAL – Valverde, Pedro; Carrasco, Eugenio; Muñoz, Juan Manuel. La biblioteca, un centro-clave de documentación escolar. Organización, dinamización y recursos en Secundaria. Narcea (9859) (ensenyants; professionals de l’educació; secundària)

371.3 Bla – Blaxter, Loraine; Hughes, Christina; Tight, Malcolm. Cómo se investiga. Graó (10741)

373.516(078)RIO – Rios, Joaquin [et altrii]. El treball de recerca : metodologia, recursos i propostes didàctiques per elaborar i presentar pas a pas una recerca. Rosa Sensat (10659)

373.516(078)RIO – Rios, Joaquin [et altrii]. El treball de recerca : quadern de l’alumne. Rosa Sensat (10660)

408.5 Arg – Argudín, Yolanda; Luna, María. Aprender a pensar leyendo bien. Paidós (10276)

408.5 Cas – Casas, Montserrat [coordinadora].  Competències bàsiques per parlar i escriure ciència a l’educació primària. Rosa Sensat (10870)

408.5 Wra – Wray, D.; Lewis, M. Aprender a leer y escribir textos de información. Morata (10871)

408.5(07)MOY – Moya Obes, Jeroni; [coordinador]; Amat Puig, Núria; Bruguera Barbany, Maria Mercè; Closa Puvia, Jaume; García Fons, Caty; López Pérez, Imma. Llegir per aprendre. Una proposta per treballar les lectures a l’ESO . Universitat Autònoma de Barcelona; Institut de Ciències de l’Educació (6040) (secundària; secundària obligatòria; secundària post-obligatòria)

408.52 Cas – Castelló, Montserrat [coord.]. Escribir y comunicarse en contextos científicos y académicos : conocimientos y estrategias. Graó (10748)

5(07) Mar – Márquez Bargalló, Conxita; Prat Pla, Àngels. Competència científica i lectora a secundària : l’ús de textos a les classes de ciències. Barcelona: Rosa Sensat, 2010 (Dossiers; 70)

5(07) SAN – Sanmartí, Neus; [coordinació]. Aprendre ciències tot aprenent a escriure ciència . Edicions 62 (9289) (ensenyants; formació de professorat; secundària obligatòria)

5(07)IZQ – Izquierdo, Mercè; Aliberas, Joan. Pensar, actuar i parlar a la classe de ciències. Universitat Autònoma de Barcelona (9656) (ensenyants; secundària)

9(07)CAS – Casas, Montserrat; Barceló, Victòria; Bosch, Dolors; Canals, Roser; Domènech, Antoni; Freixenet; Dolors; Gonzàlez, Neus; Oriol, Montserrat. Ensenyar a parlar i a escriure ciències socials . Rosa Sensat (8333) (ensenyants)