Antologia de textos narratius escrits pels alumnes de 2n de l’institut de Torrelles de Llobregat

sitorrellestext«Viajando entre letras» és una antologia de textos narratius escrits per l’alumnat de segon d’ESO de la Secció d’Institut de Torrelles de Llobregat.
Aquesta antologia té el seu origen en la proposta de la professora Sandra Pino de llengua i literatura castellana de treballar la competència escrita i l’ortografia.

El grau d’acceptació per part de l’alumnat va ser tan gran que la proposta esdevingué un projecte d’escriptura creativa el resultat del qual és un llibre que recull narracions de tota mena i de temàtica variada: romàntiques, diaris d’adolescents, herois i antiherois, bèl·liques, sobre xarxes socials, drogues i violència, de misteri o protagonitzades per criatures fantàstiques.

Van ser els propis alumnes qui, en iniciar el projecte, van escollir el gènere narratiu, els personatges, el temps i la veu narrativa, que donaria forma als seus relats.

Un cop enllestida la feina el volen publicar, volen veure recompensada tanta feina i esforç i fer-nos partícips de les seves creacions. Per això el posen a la venda a través de la plataforma de l’editorial Mecenix perquè tothom que vulgui conèixer les seves creacions pugui adquirir el llibre (10 €).

Autores i autors…

Alex Atance, Paolo Álvarez, Pablo Bejerano, Amanda Blázquez, Aleix Borrull, Marisa Calero, Rocío Calero, Paula Camacho, Marc Carrasco, Laura Castillo, Xavi Cortijo, Nuria Costa, Malena Díaz, Lluna Deu, Cíntia Domínguez, Héctor Fernández, Mario Fernández, Hugo Fernández, Joana Fulquet, Dani Gómez, Gal·la López, Alba Martín, Juan Andrés Martínez, Alba Martínez, Nil Mateo, Pol Mon, Dídac Muñoz, Anna Munro, Carla Monté, Carla Monfort, Jofre Oliveda, Martina Oviedo, Pol Navarro, Ferran Pagès, Helena Peirats, David Peñaranda, Laura Peñaranda, Ramon Pomar, Oriol Porcar, Laia Prats, Paul Reichelt, Xènia Riera, Pol Roig, Joana Ros, Iris Sánchez, Judit Sánchez, Jordi Seoane, Otger Siñol, Alen Terol, Gemma Tudela, Lucía Reina, Paula Reina, Jana Vera, Flor Villalba.

.., en aquest document us expliquen com fer-ho i us donen les gràcies d’avançada.

| «Viajando entre letras». Presentación |