The Fonix. 11è. Concurs d’Anglès Interescolar de Catalunya

THE FONIX, és un concurs escolar d’anglès dissenyat per afavorir l’aprenentatge de la llengua anglesa dels alumnes de primària, secundària i batxillerat i dels alumnes dels centres d’educació d’adults. La participació en el concurs es fa exclusivament a través del centre on l’alumne està matriculat.

Nou format

Després de celebrar 10 edicions del concurs enguany estrenem un nou format que s’organitza en dues fases i incorpora els següents aspectes:

1. El desenvolupament del pensament crític i reflexiu.

2. La resolució de problemes i la cerca de solucions creatives.

3. La utilització d’entorns digitals i la comunicació transmèdia.

4. El treball dels valors relacionats amb temes ètics fixats per la UNESCO 2030 per al desenvolupament sostenible, l’equitat, la solidaritat i la cohesió social.

Professors

Us animem a participar en aquest nou projecte. També hi ha premis per a vosaltres!

Participants

Centres educatius públics, privats i concertats de Catalunya que ofereixen ensenyaments de les etapes i nivells en que s’organitzen les 6 categories:

1a CATEGORIA: alumnat 5è / 6è de primària

2a CATEGORIA: alumnat de 1r / 2n d’ESO

3a CATEGORIA: alumnat de 3r / 4t d’ESO

4a CATEGORIA: alumnat de 1r / 2n Batxillerat

5a CATEGORIA: alumnat Anglès Inicial Adults (A1/A1+): GES 1, Anglès 1, Anglès 2, PPACFGM

6a CATEGORIA: alumnat Anglès Bàsic Adults (A2/A2+): GES 2, Anglès 3, CAM, PPCFGS, PPAU+25

En cada categoria poden participar diversos equips d’alumnes del centre. Cada equip de treball ha d’estar constituït per un mínim de dos alumnes i un màxim de tres.

Fases

El Concurs constarà de 2 fases de participació:

1ª Fase inicial

A cada centre educatiu.