Sant Jordi arriba a Sant Vicenç dels Horts

cartellsatjordisvh

S’organitzaran una desena d’activitats des del 20 d’abril fins la mateixa diada, a banda de les paradetes de llibres i roses i la signatura de llibres

La diada de Sant Jordi arriba un any més a Sant Vicenç dels Horts, carregada de roses, llibres i nombroses activitats culturals. El tret de sortida el donarà el 20 d’abril la tertúlia amb Alejandro Palomas, premi Nacional de Literatura Infantil i Juvenil, i autor de la novel•la ‘Un fill’. L’activitat adreçada al públic adult tindrà lloc a la Biblioteca Municipal Les Voltes.

Andreu González agafarà el relleu l’endemà mateix, el 21 d’abril, amb la presentació de l’obra ‘Epigrames’, guanyadora de la 25a edició del Concurs Literari Narcís Lunes i Boloix (2016). Just després, es podrà gaudir de l’espectacle ‘Sí, però no exactament, de Sandra Rossi Ferrer, a la plaça de Sant Jordi.

Els actes de la vigília de la diada, el 22 d’abril, començaran amb l’activitat ‘M’agrada llegir! Què em recomanes?’ a la Biblioteca Les Voltes, i també amb ‘Llegendes i rondalles il•lustrades amb espectacle’. Ja a la tarda, una desena d’artistes i escoles protagonitzaran l’espectacle poètic i musical ‘Coses nostres Sant Jordi 2017’ a la Vicentina, mentre que el concert d’’Enric Llucià & Group’ clourà la jornada.

Durant tot el dia 23, la Diada de Sant Jordi, es podran trobar paradetes de llibres i roses al carrer Mossèn Josep Duran, amb un gran nombre de títols d’autors vicentins. Alhora, hi haurà tallers de manualitats per a infants davant de l’Escola de Música de Sant Vicenç. El mateix dia, l’Ajuntament organitzarà un teatre de titelles a la plaça de la Vila a les 11h, i també es llegiran els textos guanyadors del concurs Creative Writting Comunicate, davant de l’Escola de Música, a les 11:45h. Al mateix lloc i just després, hi haurà la lectura teatralitzada del llibre ‘La tribu dels Zippoli’.

Per la diada de Sant Jordi, tampoc podia faltar la tradicional ballada de sardanes, a les 12:30h a la plaça de la Vila. A més, els autors locals Lisa Aidán, Isabel Prescolí, Pepa Fraile, Jordi Gonell, Carme Via, Rafael Gómez Gamboa, Joaquim Pastor, Jordi Boladeras, José Antonio Arcediano i Pere Juventí signaran els seus libres en diferents punts de la ciutat.

Enguany també se celebrarà la Desfilada de Moda a les 18h el mateix dia 23, perquè el 2 d’abril es va suspendre per la pluja.

Dijous 20 d’abril

Tertúlia amb Alejandro Palomas
Tertúlia amb Alejandro Palomas, Premi Nacional de Literatura Infantili Juvenil amb la novel•la ‘Un fill’. Activitat adreçada a públic adult.
A les 19 h, a la Biblioteca Municipal Les Voltes
Ho organitzen: Biblioteca Municipal Les Voltes i Servei Local de Català

Divendres 21 d’abril

Presentació de l’obra Epigrames
Presentació de l’obra Epigrames de Telobis a càrrec de l’autor, Andreu González, obra guanyadora de la 25a edició del Concurs Literari Narcís Lunes i Boloix (2016). Tertúlia amb Jordi Boladeras i recital de rapsodes
A les 19.30 h, a la Biblioteca Municipal Les Voltes

Espectacle ‘Sí, però no exactament’
Espectacle a càrrec de Sandra Rossi Ferrer
A les 21.30 h, a la plaça de Sant Jordi- c. Nadal

Dissabte 22 d’abril

M’agrada llegir! Què em recomanes?

Activitat a l’aire lliure. Espai per compartir lectures, recomanar-ne i deixar-se’n recomanar. Photocall #magradallegir Sorteig i lliurament de premis a les persones participants a l’activitat. Passaport de lectura
D’11 a 12.30 h, a la Biblioteca Municipal Les Voltes
Ho organitza: Biblioteca Les Voltes

Llegendes i rondalles il•lustrades amb espectacle
Activitat a càrrec de la companyia Lapsus Espectacles
A les 12 h, a la plaça de Sant Jordi

Coses nostres Sant Jordi 2017
Espectacle poètic i musical. Hi participen: Escola de Música Sant Vicenç dels Horts, Escola de Ballet Dedans, Escola de Dansa Fem Dansa, Grup Sardanista Terrabastall, Casa d’Andalusia i els rapsodes Vicenta Descàrrega, Lluís Prat, Flora Torrents, Roser Boladeras, Pepita Pi, Dídac Tudela i Cánovas i Ruben Vela i Ferrés.
A les 18 h, a la Vicentina.
Ho organitza: Societat Cultural la Vicentina

Concert de jazz-pop d’autor
Concet amb Enric Llucià & Group
A les 21.30 h, a la plaça de Sant Jordi

Diumenge 23 d’abril

El comerç local amb la Diada de Sant Jordi
Parades de llibres i roses, música en directe i promoció de llibres d’autors i autores vicentins.
Tot el dia, al c. Mn. Josep Duran
Ho organitza: Ajuntament

Tallers de manualitats per a infants
Durant tot el dia, de 9 a 20 h, a la tarima situada davant de l’Escola de Música Sant Vicenç