El projecte “Lletra a lletra fem municipi – Llibres amb mans de dona” arriba a l’Escola La Ginesta de Vallirana

L’escola La Ginesta de Vallirana ha participat en el projecte “Lletra a lletra fem municipi – Llibres amb mans de dona”, Es tracta de la quarta edició d’aquest projecte de territori que té com a finalitat potenciar i donar suport al desenvolupament de totes les dimensions de les competències lingüístiques en els infants, joves i adults del municipi. Ajuntament, biblioteca i centres educatius treballaran junts per assolir aquest objectiu.

Llibres amb mans de Dona centra la mirada en autores que en diferents àmbits han fet una important aportació a la llengua i literatura catalanes: Lola Anglada, Maria Barbal, Joana Raspall i Mercè Rodoreda.

Vallirana és un dels 18 municipis de Catalunya que ha participat en el projecte “Lletra a lletra fem municipi – Llibres amb mans de dona” de la Diputació de Barcelona.

Font: Montse Riart (Blog de la Biblioteca de l'Escola La Ginesta de Vallirana)