Nou centres educatius de la demarcació del Servei Educatiu Baix Llobregat-6 inclosos al programa « @EscolaNova21 »

escolanova21Ahir es van donar a conèixer els centres seleccionats per a formar part del programa «Escola Nova 21». Han estat 456 els escollits, a banda dels impulsors. D’aquests centres, nou d’ells són de poblacions de la demarcació del Servei Educatiu Baix Llobregat-6: Escola Cau de la Guineu (Corbera de Llobregat), Escola Jacint Verdaguer (Pallejà), Escola Joan Juncadella i Escola La Guàrdia (Sant Vicenç dels Horts), Secció d’Institut de Cervelló, Institut Gabriela Mistral (Sant Vicenç dels Horts), Col·legi L’Oreig (Pallejà), Col·legi Sant Vicenç (Sant Vicenç dels Horts) i Col·legi Verge del Roser (Vallirana).

Inicialment havien de ser 200 centres els escollits per a formar part del programa, però gràcies a un acord amb la Diputació de Barcelona la xifra de centres participants ha pogut ser més elevada. Aquest acord es fa extensiu a tots els ens locals i farà possible la creació de xarxes territorials composades per un màxim de 10 centres educatius cadascuna. Aquestes xarxes esdevindran una eina clau per compartir coneixement, experiències i orientació per al canvi.

| Notícia del Telenotícies de TV3 |

| Programa 30′: Una altra escola és possible |