mSchools Mobile Learning Awards 2016

1mschoolsDes del curs escolar 2012-2013, mSchools ajuda l’alumnat i els docents a integrar les tecnologies mòbils a l’aula de manera eficaç, facilitant l’accés a materials actualitzats, millorant la col·laboració i reforçant el compromís de l’alumne, cosa que permet obrir noves vies d’ensenyament i aprenentatge que milloren el rendiment i l’ocupabilitat.

Mobile World Capital Barcelona amb la col·laboració de la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i la GSMA convoquen l’edició dels Mobile Learning Awards 2016 dins del programa mSchools. En aquesta quarta edició hi ha dos concursos, emplaçats en dos moments diferents del curs:

Un primer concurs, adreçat a centres i professorat, emmarcat dins el Mobile World Congress (febrer de 2016) amb dues categories  i un segon concurs, adreçat al treball de l’alumnat, a finals de curs ( App Awards, Mobile History Map )

La cerimònia dels Mobile Learning Awards tindrà lloc a l’esdeveniment anual més important de la indústria mòbil, Mobile World Congress, el dijous 25 de febrer de 2016. Clica aquí per a més informació.

Categories als mSchools Mobile Learning Awards 2016

Els Mobile Learning Awards reconeixen els projectes més innovadors de docents i centres educatius de Catalunya a través de l’ús de la tecnologia mòbil a l’educació. Aquest any, celebrem la seva quarta edició amb dues categories:

• Millors experiències d’aprenentatge amb tecnologia mòbil a l’aula, on se seleccionaran les 3 millors noves experiències de mEducation a l’aula, presentades al mSchools Toolbox.
  • Escola més innovadora en mEducation, on se seleccionaran els 3 projectes o polítiques de centres educatius més innovadors sobre l’ús responsable i eficaç de la tecnologia mòbil en educació.

Categoria Millors Experiències d’Aprenentatge amb Tecnologia Mòbil a l’Aula

La finalitat del concurs és donar a conèixer les millors experiències desenvolupades a les aules catalanes que tinguin un enfoc en l’ús de la tecnologia mòbil i siguin innovadores.

Per això serà necessari que les propostes consisteixin en experiències s’hagin aplicat amb estudiants a l’aula.

Com participar-hi

Per participar en el concurs cal estar donat d’alta al mSchools Toolbox.

La convocatòria del concurs està oberta als docents de Catalunya que imparteixen els ensenyaments següents:

• Educació infantil
  • Educació primària
  • Educació secundària obligatòria
  • Batxillerat
  • Formació professional
  • Ensenyament d’idiomes
  • Ensenyaments artístics
  • Ensenyaments esportius
  • Educació d’adults

Les propostes es presentaran en forma d’experiència educativa en el mSchools Toolbox.

Les propostes presentades a concurs han de mostrar un ús innovador de les tecnologies mòbils, han de complir els requeriments de les experiències del mSchools Toolbox i ser inèdites.

Les propostes hauran de respectar la legislació i reglamentació aplicables (normativa sobre drets d’imatge, propietat intel·lectual, etc.).

Bases

Consulteu les bases per a saber els detalls del concurs

Inscripció i terminis de participació

El període de lliurament de les experiències s’inicia el 22 de desembre de 2015 i finalitza el 29 de gener de 2016 a les 12:00 hores.

Categoria: Escoles Innovadores en l’Aplicació de les Tecnologies Digitals

La finalitat del concurs és donar a conèixer les diferents vies d’integració de la tecnologia mòbil a tots els centres docents de Catalunya, mitjançant unes propostes concretes de desenvolupament i implementació. Per això serà necessari que les propostes consisteixin en experiències s’hagin aplicat al centre o que estiguin en procés d’aplicació, i que tinguin un impacte de canvi metodològic al centre.

Com participar-hi

Per participar, la direcció del centre haurà de formalitzar la participació en el concurs emplenant les dades del centre educatiu al formulari de participació.

La convocatòria del concurs està oberta als centres docents de Catalunya que imparteixen els ensenyaments següents:

• Educació infantil
  • Educació primària
  • Educació secundària obligatòria
  • Batxillerat
  • Formació professional
  • Ensenyament d’idiomes
  • Ensenyaments artístics
  • Ensenyaments esportius
  • Educació d’adults

Els centres docents donaran a conèixer la seva experiència amb una presentació multimèdia que descrigui el procés de disseny, desenvolupament i avaluació. És necessari que les propostes siguin inèdites i gestades dins del centre.

Els centres docents poden presentar una única proposta.

Bases

Consulteu les bases per a saber els detalls del concurs

Inscripció i terminis de participació

El període d’inscripció al concurs i de lliurament de les propostes s’inicia el 22 de desembre de 2015 i finalitza el 29 de gener de 2016 a les 12:00 hores.