L’Escola Sant Josep ha participat a la jornada «Mou-te i veuràs!»

IMG-20160428-WA0018

«Mou-te i veuràs» és el nom que reben les jornades d’educació física que anualment organitza l’Institut Guttmann i que tenen com a objectiu principal que els alumnes que hi participin gaudeixin plegats d’un dia amb esperit inclusiu on l’eina clau és la cooperació.

Aquestes jornades parteixen de la premisa bàsica que l’educació física té un paper socialitzador fonamental com a espai d’acollida i d’igualtat d’oportunitats.

El disseny de les jornades pretén que tot l’alumnat pugui participar i gaudir de la pràctica de l’activitat física en el seu entorn més immediat creant uns camins de coneixement, d’intercanvi, d’aprenentatge que afavoreixin la inclusió de l’infant amb diversitat funcional a totes les activitats físiques de l’escola.
IMG-20160428-WA0016

Els alumnes de primer de l’escola Sant Josep de Sant Vicenç dels Horts han participat en la jornada d’enguany que, com cada edició, ha tingut un fil conductor: el món del circ. Al voltant d’aquesta temàtica s’han proposat una sèrie d’activitats extretes dels jocs de pati on l’educació física hi té un paper molt important.