Inscripcions al Pla de formació 2018-2019

A continuació disposeu d’un enllaç per consultar el catàleg d’activitats formatives de la demarcació del Servei Educatiu Baix Llobregat-6.

En alguns casos, els horaris i calendaris són provisionals i seran confirmats abans de l’inici del procés formatiu.

Per sol·licitar una plaça s’ha de disposar d’usuari i contrasenya XTEC actualitzats. Si s’ha de sol·licitar o es tenen problemes amb l’identificador es pot visitar la pàgina d’atenció a l’usuari/ària. Cal tenir en compte que el mitjà preferent de comunicació és el correu XTEC d’estiu.

Sol·licitud de plaça Consulta d’adjudicacions Inici de les activitats
del 12 al 26 de setembre 9 d’octubre a partir del 17 d’octubre

Les sol·licituds realitzades es poden consultar, anul·lar o modificar a la pàgina les meves activitats de formació.

La sol·licitud d’una plaça significa acceptar les condicions d’inscripció i tot allò que consta a la descripció de l’activitat en referència a dates, horaris, objectius, continguts, persones destinatàries i requisits d’acreditació.

Si hi ha sol·licituds d’inscripció que arribin fora de termini, es deixaran en reserva.

En la sol·licitud de places a activitats de formació individual (cursos, tallers, seminaris i grups de treball), sense comptar la formació obligatòria, realitzades durant el curs escolar (primer torn, segon torn i torn d’estiu) cal tenir en compte:

• En el primer i segon torn d’inscripció una persona pot realitzar fins a 5 sol·licituds i en el torn d’estiu fins a 3. En el cas de sol·licitud d’activitats telemàtiques tan sols es pot realitzar 2 sol·licituds per torn.
  • A cadascun del torns d’inscripció, el màxim d’hores que poden sumar les activitats sol·licitades és de 100.
  • En el total del curs escolar a una persona se li poden assignar fins a un màxim de 100 hores.

En la sol·licitud de places a activitats de formació en centre i per a centres i a activitats de dinamització, sensibilització i difusió (jornades, conferències, taules rodones i presentacions d’experiències) no s’estableixen límits d’hores en les sol·licituds i en les assignacions.

?Altres activitats formatives:

• Activitats Interzona (activitats d’àmbit comarcal ofertades des dels Serveis Territorials (la seu pot variar en funció de la inscripció). – Inscripció individual

Consultes

Més informació i l’oferta d’activitats de tots els Serveis Educatius de Catalunya