Inclusió digital

inclusiodigitalExposició del model d’inclusió digital del del servei d’atenció a la diversitat.

Parteix del reconeixement de la diferència entre els alumnes (en la seva manera d’aprendre, en la forma en què perceben i processen la informació, en les seves habilitats socials, en els seus interessos i preferències, fortaleses i dificultats) per cercar estratègies metodològiques, recursos i respostes didàctiques que permetin que tots els alumnes tinguin oportunitats de fer aprenentatges valuosos.

S’enfoca en reduir les barreres en els contextos educatius perquè els processos d’aprenentatge siguin accessibles a tots els estudiants, per dissenyar entorns d’aprenentatge que permetin satisfer les necessitats del major nombre d’aprenents que els permetin accedir, participar i avançar per assolir els objectius en l’aprenentatge.

Es van presentar una sèrie d’eines digitals: extensions de navegadors, apps…, que podeu consultar aquí: