El Museu de les Matemàtiques de Catalunya presenta #Leonardome

Leonardome és un nou recurs pedagògic innovador inspirat en les cúpules ideades per Leonardo da Vinci.

Impulsat pel Museu de les Matemàtiques de Catalunya, el recurs va dirigit a centres educatius de primària i secundària i permet treballar a classe àrees de coneixement transversals com les matemàtiques, la tecnologial’art i la història. Amb Leonardome també es desenvolupen les competències bàsiques d’aprenentatge.

Leonardome és un repte, un joc, una activitat multidisciplinar i lúdica on convergeixen coneixement, experimentació i treball en equip.

A partir de peces de fusta iguals i basant-nos en patrons de construcció, aixecarem estructures en forma de cúpula.  Què us ofereixen?

El recurs està format per una caixa de fusta amb 250 peces i una completa guia didàctica amb la metodologia i les possibilitats del recurs.

A més, us ofereixen suport i acompanyament continuat a les escoles usuàries i tallers presencials per ensenyar a mestres i monitors com muntar les construccions i treballar les diferents àrees de coneixement amb els alumnes.

Un projecte col·laboratiu de:

MMACA Iuris.doc Milanta