El Grup de Mestres de Música i Roald Dahl

dahlsantillana1El Grup de Mestres de Música (GMM) del Servei Educatiu Baix Llobregat-6 n’està preparant una de grossa.

Les escoles Santa Maria de Cervelló, Joan Juncadella, La Guàrdia, La Vinyala, Mare de Déu del Rocío, Sant Antoni, Sant Jordi i Sant Josep de Sant Vicenç dels Horts, El Solell, de La Palma de Cervelló, Sant Martí i Can Coll de Torrelles de Llobregat i, per primer cop de fora la demarcació, l’escola Castella de Barcelona, s’han volgut afegir a la celebració del centenari del naixement de l’escriptor Roald Dahl amb la preparació d’un espectacle basat en l’obra Charlie i la fàbrica de xocolata.

Aquest cop, s’ha comptat amb el suport de l’editorial Santillana – Grup Promotor que, a través dels seus delegats a la demarcació, ha dotat a cadascuna de les escoles participants d’un lot de llibres amb totes les obres de Roald Dahl que l’editorial té al seu fons editorial i ha possibilitat, també, que el GMM tingués una trobada amb la poetessa Lola Casas, gran coneixedora de l’obra de Roald Dahl i autora del llibre Tot Dahl. En aquesta trobada la Lola Casas va ajudar a delimitar les escenes que podrien integrar l’espectacle.