Draw my Project. Draw my Life. El projecte de 6èA coordinat per la tutora Elisenda Rigol de l’Escola Nova de Cervelló

Els nens i nenes de 6èA han realitzat uns treballs de final del projecte de la reproducció molt interessants.

Aquest projecte ha estat coordinat per la tutora de sisè A, la mestra Elisenda Rigol i és descriu tot seguit en primera persona.

Ara us expliquen com ho han fet i podeu veure els resultats finals:

Grup de la pubertat i la menstruació

El nostre grup hem mostrat el nostre interès per fer el “draw my project” de la pubertat i la menstruació. Hem estat unes tres setmanes per portar a terme aquest treball. Ens ha agradat molt fer-lo i hem mostrat molt d’interès. Ens hem repartit la feina en diferents càrrecs. Primer vam triar la informació que necessitàvem i vam fer el guió i l’escaleta. Després vam començar a gravar la veu en off i finalment vam fer les il·lustracions. També l’hem editat una mica perquè quedi més original. Esperem que us agradi i que aprengueu moltes coses.

Grup de la reproducció ovípara “La tortuga marina”

El nostre grup ha fet un projecte sobre el cicle vital de les tortugues marines ( verdes). En primer lloc hem fet el guió. En segon lloc hem preparat la taula de llum. En tercer lloc hem agafat els materials necessaris. I per últim hem fet la gravació del vídeo i del la veu en off. Esperem que us agradi!

Grup de la Fecundació, gestació i part

El nostre grup hem fet el draw my project de la fecundació, gestació i part. El nostre vídeo ha estat fet a partir de la tècnica de l’Stop motion, és a dir, amb una seqüència de moltes fotos que vistes seguides simulen el moviment. El primer que vam fer va ser repartir-nos els materials que necessitàvem per fer el treball i poder-los buscar. Després vam fer el guió i l’escaleta. També vam haver de muntar el nostre escenari. Com que l’stop motion l’hem fet amb ninos playmòbils l’escenari també el vam crear amb mobles de playmòbil. Ens ho hem passat molt bé fent-ho i estem molt contents amb el resultat! ?

Grup fecundació ovípara “Granota fletxa blava”

Hem fet un draw my project de la granota fletxa blava am la tècnica del dibuix. El projecte consistia en que sis persones ens repartiem un càrrec cadascú per poder-ho portar a terme. Vam fer un guió per tal que la veu en off sapigués el que havia de dir. Una escaleta per a saber les escenes que haviem de gavar i finalment la gravació de les il·lustracions. Esperem que us agradi!

Font: Draw my project 6èA amb la coordinació de la tutora Elisenda Rigol @elirigolb de l’Escola Nova de Cervelló