El @Cervello_INS guanyador de la #rondadellibres 2018, edició secundària

Les semifinals i la final de l’edició de secundària de la Ronda de llibres 2017-2018 es va fer telemàticament el 17 d’abril. Hi van participar els alumnes de 1r d’ESO dels Instituts de les poblacions de Cervelló, Corbera de Llobregat i Sant Vicenç dels Horts. Les semifinals les han protagonitzades:

1. Institut Gabriela Mistral – Institut de Cervelló
  2. Institut Corbera – Institut Can Margarit

Els alumnes van mostrar un gran nivell lector i ambdues semifinals es van resoldre amb un resultat molt ajustat.

La final,molt emocionant, l’ha van protagonitzar l’Institut de Cervelló i l’Institut Can Margarit i, fins el darrer moment, qualsevol dels dos grups en podia ser el guanyador. Finalment la balança es va decantae cap al costat dels alumnes de Cervelló.

Les sessions es va fer per videoconferència, utilitzant el sistema de hangouts de Google.

Els llibres sobre els quals es van fer les preguntes han estat: Wonder (R.J. Palacio), Gent de mar (Alegria Julià), Historia de la gaviota y el gato que la enseñó a volar (Luís Sepúlveda), Las lágrimas de Shiva (César Mallorquí), Les bruixes (Roald Dahl), Arrugas (Paco Roca), Relatos de monstruos (Steve Zorn) i Serena (Dolors Garcia i Cornellà)

Enhorabona a tothom per l’esforç i gràcies per la implicació en el projecte!!!