Can Palós: Una aula de natura a Sant Boi de Llobregat amb ànima escolta

canpalos-ngSituada al Montbaig-Montpedrós, als contraforts meridionals de la Serralada Costanera Catalana, allà on les serres del Garraf i l’Ordal baixen cap a la plana deltaica del Llobregat. Al voltant de la masia trobem els cims de Sant Ramon/Montbaig (295 m), Sant Antoni/Montpedrós (357 m) i el Turó del Tabor (356 m).

Can Palós es troba a la conca de la riera de Can Soler, l’única riera que resta sense canalitzar a St. Boi i que compleix una funció important pel que fa a la recàrrega natural dels aqüífers del Pla del Llobregat. Construïda entre finals del segle XVII i principis del XVIII, aquesta masia inclou una plantació recuperada de vinyes, i es troba envoltada de boscos de pi blanc i alzinar mediterranis, amb clapes de màquia, brolla i de plantacions d’arbres fruiters (sobretot cirerers).

Can Palós es troba situada a l’Anell Verd, itinerari per vianants i ciclistes que recorre i apropa a espais d’interès paisatgístic (com el parc fluvial o la muntanya de Sant Ramon) i cultural (com les Termes Romanes, la cripta de la Colònia Güell o la Torre de Benviure).

Cuina equipada Dutxes: 3 Aigua potable Accés amb vehicle propi Accés amb transport públic Lavabos: 5 Capacitat màxima: 35 persones Apte per a persones amb mobilitat reduïda Nevera Estalvi d'aigua, Depuradora biològica Dret a cuina Infermeria

Municipi: Sant Boi de Llobregat

• Comarca: Baix Llobregat
  • Places(min): 14