Alícia al País del Rock. El reportatge.

Espectacle del GMM del curs 2016/2017

El Grup de Mestres de Música (GMM) del Servei Educatiu Baix Llobregat-6 ens presenta la seva particular adaptació de l’obra Alícia al país de les meravelles, de Lewis Carroll, i ho fa amb un viatge al país del rock.

A l’espectacle, representat el 15 de maig a les 14.30 hores al Teatre de la Passió d’Olesa de Montserrat, hi van participar més de set-cents alumnes de les escoles Santa Maria, de Cervelló; El Solell, de La Palma de Cervelló; Joan Juncadella, La Guàrdia, La Vinyala, Mare de Déu del Rocío, Sant Antoni, Sant Jordi, Sant Josep, i del Col·legi La Immaculada de Sant Vicenç dels Horts; Can Coll i Sant Martí, de Torrelles de Llobregat; Castella, de Barcelona i Paco Candel, de L’Hospitalet de Llobregat.

➡  A continuació teniu la possibilitat de reviure l’espectacle visionant els vídeos de cada cançó i llegir-ne els seus textos escrits expressament per a l’espectacle i gaudir del reportatge fotogràfic.