Projecte de Lectura en Comú

En el marc del Pla Educatiu d’Entorn de Sant Vicenç dels Horts els alumnes de cinquè de les escoles de primària (públiques i concertades) de la població llegeixen un llibre comú per a tothom. Des del Servei Educatiu Baix Llobregat-6 es fa una proposta de lectura que els centres incorporen a les lectures prescriptives del curs i sobre el qual es fan les activitats que el centre consideri necessàries.

Des de la coordinació del projecte se’n proposen dues:

• La conversa literària segons el model d’Aidan Chambers.
  • La realització de booktràilers.

L’activitat es tanca amb una trobada de l’autor/a amb les escoles participants.

Amb aquesta activitat es pretén que els alumnes participants en l’activitat accedeixin a obres de literatura infantil de qualitat, de manera que aquestes esdevinguin la base de l’educació literària del centre.

Aquesta activitat està coordinada des del servei educatiu i compta amb la col·laboració de la Institució de les Lletres Catalanes i de l’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts.

Reportatges
Curs 2015 – 2106