Àlbums de Kalandraka

kalandrakaEl Servei Educatiu Baix Llobregat-6 posa a disposició de les biblioteques escolars de la seva demarcació una maleta d’àlbums il·lustrats  publicats per l’editorial Kalandraka.

La maleta és una selecció d’àlbums il•lustrats de l’editorial Kalandraka adreçats a alumnes d’educació infantil i cicle inicial. Hi ha alguns àlbums que han esdevingut clàssics com els d’Anthony Browne, Janosch i Arnold Lobel.

També cal destacar:

• la recuperació de les obres d’autors com Quentin Blake (l’il·lustrador de totes les obres de Roald Dahl) o Daniela Kulot amb dos àlbums que amb molt d’humor permeten treballar l’acceptació de la diferència,
  • la presència d’obres representatives de la feina que fa l’editorial Kalandraka per a promocionar i donar a conèixer autors peninsulars.

Els títols que s’inclouen a la maleta Àlbums de Kalandraka els podeu consultar aquí:

| Descarrega la llista |