Aquaman, la zona aquàtica

Han passat un parell de dies. Dies de tràfec. Tot el poble treballa, cadascú s’esforça en el que sap fer per poder muntar el Parc d’Atraccions. La Bet ja ha dut la informació secreta que ha extret del Consell. I una de les demandes és que el Casal ha de disposar d’un espai d’aigua: una piscina perquè els avis puguin fer exercicis aquàtics: natació, aquagym, rehabilitació, tot per millorar les articulacions i el reuma…

Quin problema! La bassa està seca perquè la riera que l’alimentava és inexistent, avui són aigües soterrades.

─ Això us retreu de l’èxit? Gent de poca fe! Prepareu-vos i veureu! Avui a les cinc a la bassa seca! ─l’àvia Flora s’enfada─. Clara! ─crida a la mestra─. Em cal un bon nedador i que sigui ros!

És l’hora, a les cinc en punt, tota la comissió es dempeus al costat d’un forat ple d’herbotes, i pedruscall. La Clara duu en Dídac de la mà, el rei de la piscina, un nen de cinquè que neda com un peix i és ros com un fil d’or. Gran expectativa.

L’àvia Flora abraça el nen, li posa un trident a la mà, i al cos li enganxa pells de bacallà, l’alça enlaire mentre crida:

─ Aquaman, rei d’Atlantis, t’envio el Dídac per salvar el poble!

I llença al noi a dins de l’antiga bassa. La terra s’obre, el nen desapareix. Esglai entre la gent. I de cop, un brollador immens sorgeix del subterrani amb el noi alçant el trident enlaire, mentre un gran doll d’aigua omple la gran bassa! Ja hi ha piscina!  No s’ho podien creure. Els Consellers quedaran enamorats quan vegin que el casal d’avis tindran un espai aquàtic tal i com ells desitjaven.

Lletra: Escola Joan Juncadella

Música: You’re Not Alone

Canten: 4t Escola Joan Juncadella

Ballen: 4t Escola Castella

La Bet ja ha arribat
i ens ha informat
que el consell li ha dit
que hem de construir.
Una zona d’aigua
pels avis del Casal.
Que puguin fer aquagym
i també natació.

Però un problema ens ha sorgit
i és que tenim la bassa seca.
L’Àvia Flora un conjur farà.

El Dídac de 5è
ens pot ajudar.
Neda com un peix
i és ros com un fil d’or.
Hem quedat amb ell
a les cinc amb punt.
L’Àvia abraça al nen,
li dóna un trident
i li enganxa unes pells.

T’envio el Dídac per salvar el Casal.
T’envio el Dídac, l’Aquaman, l’Aquaman.

L’Àvia llença al noi,
es forma un gran forat.