L’espectacle

Estimat públic que ens contempleu, prepareu-vos per viure un espectacle únic i especial. Oblideu les penes i les rancúnies i de la mà dels nostres cantants i ballarins entreu a un món màgic ple d’herois i heroïnes on tot és possible. Comencem!

Amb aquestes paraules començava un espectacle musical en què protagonitzat per superheroïnes com Wonder Woman, Tempesta o la Dona Invisible i superherois com Superman, Batman, Flash, Thor o Spiderman entre d’altres.

Uns personatges que havien d’ajudar als habitants de Jacksonvila a fer fora uns malvats.

Les setze cançons que n’expliquen la història han escrites per les mateixes escoles i les ballen al ritme de les melodies més conegudes de Michael Jackson.

Des del menú lateral podreu accedir a un petit reportatge de cada cançó amb el text, el vídeo i les fotografies.

El repertori:

Cançó Canta Balla
1. Wonder Woman dins el cap Escola Sant Antoni 4t Escola Sant Martí
2. Soc Hulk 3r Col·legi La Immaculada Escola Sant Antoni
3. Spiderman, la xarxa protectora 2n i 3r Escola Sant Jordi 3r Col·legi La Immaculada
4. La idea de Batman 4t Escola Sant Josep 2n i 3r Escola Sant Jordi
5. La Viuda Negra Escola Mansuet 4t Escola Sant Josep
6. Flash, a tota velocitat 4t Escola Castella Escola Mansuet
7. Aquaman, la zona aquàtica 4t Escola Joan Juncadella 4t Escola Castella
8. Thor, som una gran pinya Escola Santa Maria de Cervelló 4t Escola Joan Juncadella
9. Fem invisibles als Motowner 4t Escola Paco Candel Escola Santa Maria de Cervelló
10. Peter, el súper heroi 3r Escola Can Coll 4t Escola Paco Candel