Obert el termini d’inscripció

Els Plans de Formació de Zona són un recurs de formació al servei de la millora dels centres i el professorat d’una zona educativa.

És molt important llegir, abans d’inscriure’s, la informació general.

Recordeu ordenar les activitats sol·licitades per ordre de preferència, donat que s’assignaran, sempre que sigui possible, a partir d’aquesta prioritat.

La inscripció: es realitzarà mitjançant el codi d’usuari xtec d’aquelles persones que el tinguin actiu des de dues setmanes anteriors a la inscripció. Si no se’n disposa es podrà realitzar amb el NIF o NIE.

Inici de les activitats: a partir del 10 d’octubre.

Sol·licitud de places: del 7 al 22 de setembre de 2011.

Realitzar la inscripció a les activitats del PFZ del SE Baix Llobregat-6

Formació telemàtica: El període per a la inscripció dels cursos del Programa de formació telemàtica 2011 -2012 s’inicia el 7 de setembre i es clou el 19 del mateix mes.

Per a realitzar la inscripció

Formació en biblioteques escolars: El Programa de Biblioteques Escolars del Departament d’Ensenyament amplia la seva oferta de formació telemàtica. El període d’inscripció és del 7 al 22 de setembre de 2011.

Per a realitzar la inscripció als cursos de Biblioteques Escolars