Arriba la gran final de la “Ronda de llibres”

Ronda de llibres és una activitat que fa seus dos dels objectius del Pla Nacional de la Lectura per a infants i joves que es recull en el Pla de Govern 2011-2014 de la Generalitat de Catalunya: millorar les competències lectores de l’alumnat i fomentar l’hàbit lector i el plaer per la lectura.

El dia 30 de maig se celebrarà la gran final de la Ronda de llibres, activitat  en la qual han participat uns 350 alumnes d’11 escoles de Corbera de Llobregat (El Corb, Puig d’Agulles, Jaume Balmes), de Sant Vicenç dels Horts (Mare de Déu del Rocío, La Vinyala, Sant Josep, Sant Antoni, Sant Jordi i Col·legi Sant Vicenç) i de Torrelles de Llobregat (Can Coll i Sant Martí).

Aquesta activitat organitzada pel Servei Educatiu del Baix Llobregat-6 (CRP i ELIC) i les biblioteques municipals de Corbera de Llobregat (Can Baró), Sant Vicenç dels Horts (Les Voltes) i Torrelles de Llobregat (Pompeu Fabra), ha tingut la col·laboració dels ajuntaments de les esmentades poblacions, i a Sant Vicenç dels Horts, la “Ronda de llibres” s’ha inclòs en les Accions de Dinàmica Educativa del Pla Educatiu d’Entorn.

A la gran final hi participaran les classes guanyadores de les rondes celebrades a cadascuna de les poblacions: 4A de l’Escola Jaume Balmes de Corbera de Llobregat, 4t de l’Escola Sant Jordi de Sant Vicenç dels Horts i 4B de l’Escola Sant Martí de Torrelles de Llobregat. La sessió final es fa des de tres espais diferents (l’Escola Sant Martí de Torrelles de Llobregat, la Biblioteca Municipal Can Baró de Corbera de Llobregat i la Sala d’Actes del Servei Educatiu Baix Llobregat-6 de Sant Vicenç dels Horts) comunicats via internet.

En aquest document hi trobareu la manera com s’han desenvolupat les rondes a les diferents poblacions:

INFORMACIONS PUBLICADES SOBRE LA “RONDA DE LLIBRES”

Notícies sobre la “Ronda de llibres” publicades per centres i biblioteques.