Projecte “Oratòria”

banner_web_oratoriaEl projecte “Oratòria” que proposa l’editorial Santillana – Grup Promotor s’adreça a alumnat d’educació secundària (ESO i Batxillerat). Té com a objectiu fonamental ajudar a desenvolupar habilitats de comunicació i a adquirir competències per parlar davant els altres.

Consta de si quaderns (4 per a ESO i 2 per a BTX) i cada quadern s’estructura en cinc tallers volgudament pràctics A cada taller s’hi plantegen diferents tasques que tenen com a objectiu afermar la seguretat i la confiança en el moment de parlar en públic. Alhora, ensenyen a estructurar el missatge i a fer una exposició ordenada i clara, incorporant-hi elements que ajudin a millorar l’estil personal i a donar més esclat a la intervenció oral, ja sigui individual o en grup.

El contingut dels tallers és molt variat i divers, els temes triats obeeixen a un criteri de pluralitat didàctica. La seva finalitat és que puguin ser útils a tots els professors que vulguin incorporar la comunicació, l’expressió i la creació oral a les seves aules.

A cada quadern també és possible treballar temes transversals que poden suscitar debats molt interessants i enriquidors, oferint un valuós mètode d’innovació a l’aula, la dinàmica del qual beneficia tant l’alumnat com el professorat.

Podeu consultar els llibres a la biblioteca del Servei Educatiu Baix Llobregat-6 i al web del projecte.