I Jocs florals escolars de Catalunya

CRP_logo_gran1JFEl Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya ha convocat, en guany la primer edició dels Jocs florals escolars de Catalunya. Es tracta d’un certamen que té com a objectiu potenciar i estimular l’expressió i la producció escrita dels nois i noies i al mateix temps fomentar i difondre una tradició cultural pròpia i arrelada al país, que ja es duu a terme en molts centres escolars amb diferents nivells de convocatòria municipal, comarcal…

En una entrada anterior a reporteducacio.cat es va informar d’aquesta convocatòria i se n’explicaven les característiques generals del certamen: fases, calendari i bases.

Ara en concretem la participació des de l’inici perquè els Jocs florals escolars, per les seves característiques, s’han hagut d’organitzar en diferents fases. L’organització de la posada en marxa als diferents territoris recau en els Serveis Educatius. Us adjuntem les orientacions adreçades als centres de la demarcació territorial del Servei Educatiu Baix Llobregat-6.

Aquests procediments van en concordança amb una informació adreçada des dels Serveis Territorials del Baix Llobregat i adreçada a tots els centres educatius de la comarca. A continuació se us reprodueix: