Making off d’Aula Dial

AulaDial201320145EdicioAlberto Cabello conductor d’Aula Dial al llarg d’aquest set programes, ens presenta en l’edició d’avui un balanç de l’experiència en la què hi han participat un total de 170 alumnes de les escoles de Sant Vicenç dels Horts.

En aquest making off, estudiants de periodisme que porten a terme el seu pràcticum a Ràdio Sant Vicenç s’han corresponsabilitzat de l’edició del programa i fan un repàs als diferents continguts informatius que s’hi han anat desenvolupant al llarg de tots aquests dies.

Per disposar dels podcasts de tots els programes de l’edició 2010 d’Aula Dial podeu clicar AQUÍ