El model d’escola catalana no es pot posar en tela de judici

Els vint-i-quatre magistrats de la sala contenciosa administrativa del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) deliberen sobre el recurs presentat per la Generalitatde Catalunya  a la sentència que obligava les escoles a incloure el castellà com a llengua vehicular.

Sigui quina sigui la sentència, des del Servei Educatiu Baix Llobregat-6 se seguirà  actuant amb la mateixa direcció estratègica que s’ha portat a terme des de la seva creació el 1984 i obrant en conseqüència amb la seva missió, visió i valors projectats per donar tot el suport possible, des de les funcions que tenim assignades,  a un model educatiu català.