L’INS Montserrat Roig de Sant Andreu de la Barca visita el Bosquet de la Guàrdia

4bosquetmrEl 10 de febrer, l’equip de docents de l’Institut Montserrat Roig de Sant Andreu de la Barca van fer una visita a l’itinerari del “Bosquet de la Guàrdia” dins de l’activitat de formació permanent: Atenció a la diversitat. Treballar per projectes, amb l’explicació a càrrec de Marcel·li Canal, en la seva doble condició de formador de l’activitat esmentada i de membre – en aquest cas conjuntament amb David Travet –  del grup de professorat de l’INS Gabriela Mistral que va impulsar el projecte d’itinerari. La presentació va ser complementada des de la perspectiva de l’Escola La Guàrdia, amb una intervenció a càrrec de Josep Gessé, director del centre educatiu destinatari de la prestació del servei comunitari.

Aquest itinerari, situat a l’Escola La Guàrdia de Sant Vicenç dels Horts, permet fer un recorregut pel medi natural, geogràfic i social de l’entorn guiats per codis QR en cadascun dels punts singulars del recorregut.

El Bosquet de la Guàrdia s’emmarca dins d’un projecte de recerca i d’Aprenentatge i Servei portat a terme pels alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Gabriela Mistral.

Aquest projecte impulsat pel professorat de l’institut, rep el suport i la col•laboració de l’Escola La Guàrdia, de la Unitat d’Escolarització Compartida del Col•lectiu de Cultura Popular, l’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts, del Centre de Recursos Pedagògics del Servei Educatiu Baix Llobregat-6 i del Camp d’Aprenentatge de Can Santoi.

|MÉS INFO I FOTOS A GOOGLE+ |