Una alumna de l’Escola Mare de Déu del Rocío premiada al IV Concurs Escolar del Saló del Còmic de Barcelona

rocio

La Judit Medina Pacheco, de quart curs de primària de l’Escola Mare de Déu del Rocío de Sant Vicenç dels Horts va ser premiada al IV Concurs Escolar del Saló del Còmic de Barcelona.

El treball “Al·lèrgia de gat” de la Judit que participava en la categoria A (cicle mitjà de primària),  va ser considerat pel jurat del IV Concurs Escolar Saló del Còmic format per representants del Saló del Còmic i del Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics del Departament d’Ensenyament com a mereixedor del segon premi de la categoria, la temàtica de la qual versava sobre Llegendes i rondalles populars.

Enhorabona a la Judit, a la seva tutora, la Neus Guerrero i a l’Escola Mare de Déu del Rocío.

rocio01