Marc Brull, campió d’Espanya de natació per a discapacitats intel·lectuals en les modalitats de crol i papallona

Marc Brull, ciutadà de Torrelles de Llobregat i alumne de l’Escola Iris de Sant Vicenç dels Horts i soci de la Piscina Municipal Montserrat Canals d’aquesta mateixa ciutat,  s’ha proclamat recentment Campió d’Espanya de Natació, en el torneig organitzat al municipi de Dos Hermanas (Sevilla). El nedador ha guanyat en les següents modalitats: 100 m crol, amb un temps d’1’16”22, 50 m crol, amb un temps de 32”70 i 50 m papallona, amb un temps de 35”32.

En les tres proves, Marc Brull va assolir el 1r lloc i a més va rebaixar els rècords nacionals de l’any passat. El nedador utilitza les instal·lacions de la piscina Montserrat Canals per fer part del seu entrenament.

Font: Premsa i Comunicació ajuntament@svh.cat