El Ioga Iyengar a l’Escola Sant Josep

Darrerament l’Escola Sant Josep de Sant Vicenç dels Horts ha estat molt present als mitjans de comunicació,  tant a la premsa escrita com  les ràdios i televisions. degut a l’experiència pionera d’incloure el Ioga Iyengar en les seves pràctiques educatives.L’equip docent de l’Escola Sant Josep ha rebut un curs formatiu impartit per Blanca Franco (mestra de l’escola i professora de Ioga) i té prevista la continuïtat de formació per al curs 2010-2011 en el marc del Pla de formació del Servei Educatiu Baix Llobregat-6.

El repte del centre és constatar com les pràctiques educatives mitjançant el Ioga Iyengar tenen una transposició en els processos d’ensenyament i aprenentatge generals de l’escola i en la consegüent millora del rendiment acadèmic de l’alumnat.

Aquí teniu l’enllaç a un breu reportatge emès per la Sexta. I també disposeu d’un recull de premsa amb enllaç directe a les notícies aparegudes a diversos mitjans:

La Vanguardia

Criatures.cat

Salut i Creixement

E-digital.cat

1. jordi ciuraneta

Companys,
    si voleu que en el vostre centre s’ensenyi l´advaita (no dualitat) de Ramana Maharshi podríem quedar un dia.
    Fa més de 15 anys que només segueixo a Ramana i sóc una persona que estic treballant molt a fons la seva ensenyança.
    Una abraçada
    jordi ciuraneta