Tertúlies literàries dialògiques, a l’escola Mare de Déu del Rocío

La propera sessió del seminari de coordinació de biblioteques escolars es farà a la biblioteca de l’escola Mare de Déu del Rocío de Sant Vicenç dels Horts. En aquesta sessió, la directora del centre ens explicarà com duen a terme la tertúlia literària dialògica.

Les tertúlies literàries dialògiques consisteixen en el fet que un grup de persones es reuneixen periòdicament al voltant d’un llibre per a reflexionar i dialogar a partir d’ell. És un espai on la gent pot participar en un projecte educacional que promou la literatura i la cultura.

Edu3.cat

Per més informació sobre les tertúlies literàries dialògiques podeu consultar aquests enllaços: