IV Concurs Escolar Saló del Còmic: Llegendes, rondalles i mites

En el marc de la 33a edició del Saló Internacional del Còmic de Barcelona, que tindrà lloc entre el 16 i el 19 d’abril de 2015, FICOMIC, amb la col·laboració del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, convoca el IV concurs escolar del Saló Internacional del Còmic de Barcelona

Enguany, els temes centrals del Saló del Còmic són la ciència-ficció i el gènere fantàstic, especialment el subgènere d’“espasa i bruixeria”. Per aquest motiu, les temàtiques del concurs són les següents:

a) Llegendes i rondalles popularsCategoria dirigida als alumnes del cicle mitjà i superior de primària, en què es demana que els alumnes expliquin una llegenda o una rondalla popular, amb el format i els recursos narratius del còmic. La versió que creïn pot ser fidel a una de les versions de la rondalla o de la llegenda, o pot ser-ne una versió lliure.
b) Crea el teu propi miteCategoria dirigida als alumnes d’ESO i d’ensenyament postobligatori. Es demana que l’alumne creï una narració original fantàstica o de ciència ficció en la qual el protagonista sigui un heroi, utilitzant els recursos narratius que són propis del còmic.

Els textos es poden presentar en català, occità o en les altres llengües curriculars. La data límit d’admissió de treballs és el dia 16 de març de 2015.

Informació i bases del concurs

Guanyadors de l’edició anterior. Temàtica: Catalunya passat i futur.

Mixbook - Create stunning photo books, cards and calendars! | Design your own Photo Book with Mixbook’s easy online editor.