Biblioteques escolars “puntedu”

El monogràfic del número 355 de la revista “Guix. Elements d’acció educativa” està dedicat a les biblioteques escolars “puntedu”. Els articles que el formen són: La biblioteca escolar “puntedu”, un espai de coneixement i aprenentatge, de Cecília Lladó i Pere Mayans; Per què un pla de lectura de centre?, coordinat per Dolors Bundó; La competència informacional des de la biblioteca escolar, coordinat per Anna Blasco; Col·laboració entre la biblioteca escolar i la biblioteca pública, coordinat per Lourdes Reyes; “El gust per la lectura”: una proposta de dinamització lectora, coordinat per la M. José Sánchez Merino i Vicent Sanz Arnau, i El paper dels centres de recursos pedagògics en el treball en xarxa de biblioteques escolars de Jordi Domingo i Jordi Dolcet.

Amb aquests sis articles s’expliquen els principals eixos de treball del Programa de Biblioteques Escolars (PLEC, alfabetització informacional i gust per la lectura) que han permès consolidar una xarxa de biblioteques escolars força dinàmica. S’hi fa una especial incidència a la coordinació entre la biblioteca pública i la biblioteca escolar i al paper que els centres de recursos pedagògics han tingut en la consolidació d’aquesta xarxa.

| Més informació |