Alícia al país del rock

alicia_galeta

El Grup de Mestres de Música (GMM) del Servei Educatiu Baix Llobregat-6 ens presenta la seva particular adaptació de l’obra Alícia al país de les meravelles, de Lewis Carroll, i ho fa amb un viatge al país del rock.

A l’espectacle, representat el 15 de maig a les 14.30 hores al Teatre de la Passió d’Olesa de Montserrat, hi van participar més de set-cents alumnes de les escoles Santa Maria, de Cervelló; El Solell, de La Palma de Cervelló; Joan Juncadella, La Guàrdia, La Vinyala, Mare de Déu del Rocío, Sant Antoni, Sant Jordi, Sant Josep, i del Col·legi La Immaculada de Sant Vicenç dels Horts; Can Coll i Sant Martí, de Torrelles de Llobregat; Castella, de Barcelona i Paco Candel, de L’Hospitalet de Llobregat.

El musical que combina les arts plàstiques, el cant coral, la dansa i la literatura va omplir l’aforament (1500 butaques) del Nou Teatre de la Passió d’Olesa de Montserrat.

Les cançons que cantaven i ballaven els infants de les escoles participants tenien una base musical de grups tan variats com els Rolling Stones, Queen, Metallica, AC/DC, Ramones o Guns N’Roses o de solistes com David Bowie, Brian Adams o Joe Cocker.

Accés al reportatge fotogràfic (cliqueu al damunt)

Les pàgines del menú lateral, que pengen de l’apartat EL MUSICAL, corresponen a les cançons de la representació. Cadascuna inclou l’autoria de la lletra, l’escola que cantava, l’escola que ballava, l’autoria de la música i la cançó en què es basa, la lletra de la cançó, i el vídeo de l’actuació. A més, s’incorpora el text que entre interpretació i interpretació es representava a l’escenari i donava continuïtat a l’obra.

Agraïments

A totes les tutores i tutors dels grups de:

• 3r de l’Escola Santa Maria de Cervelló (Cervelló)
  • 5è i 6è de l’Escola el Solell (La Palma de Cervelló)
  • 3r  i 4t de l’Escola Joan Juncadella (Sant Vicenç dels Horts)
  • 3r i 4t de l’Escola La Guàrdia (Sant Vicenç dels Horts)
  • 5è de l’Escola La Vinyala (Sant Vicenç dels Horts)
  • 3r i 4t de l’Escola Mare de Déu del Rocío (Sant Vicenç dels Horts)
  • 4t de l’Escola Sant Antoni (Sant Vicenç dels Horts)
  • 3r de l’Escola Sant Jordi (Sant Vicenç dels Horts)
  • 4t de l’Escola Sant Josep (Sant Vicenç dels Horts)
  • 3r del Col·legi La Immaculada (Sant Vicenç dels Horts)
  • 3r i 4t de l’Escola Can Coll (Torrelles de Llobregat)
  • 2n i 4t de l’Escola Sant Martí (Torrelles de Llobregat)
  • 4t de l’Escola Castella (Barcelona)
  • 4t de l’Escola Paco Candel (L’Hospitalet de Llobregat)
  • A l’Anna Aguilar per la seva col·laboració en l’adaptació dels textos.
  • Al Luís Posada per la lectura dels textos en off.
  • Al Rubén Blasco per l’enregistrament en vídeo de l’espectacle.
Amb la col·laboració de:

passio