Participació de les escoles a l’any Pilarín Bayés

Des de la XTEC se us convida a participar amb el vostre alumat a la commemoració de l’any Pilarín Bayés. Llegiu les rondalles que se us presenten, il·lustreu-ne alguna amb els dibuixos dels vostres alumnes i les  feu arribar en pdf anypilarin@xtec.cat,  amb el nom de l’escola i el curs del grup d’alumnes que ha realitzat els dibuixos.

Si teniu altres tipus d’activitats o treballs inspirats en l’obra de la Pilarín Bayés, publicats a Internet, podeu comunicar-nos-ho. Cal que ens faciliteu l’adreça web (URL).

Accés a les rondalles