Àrea educativa d’Aigües de Barcelona

El programa educatiu d’Aigües de Barcelona, adreçat a més de 100.000 alumnes des del seu inici l’any 2008, té com a objectiu difondre el valor de l’aigua i fomentar-ne un millor ús.

A Aigües de Barcelona et donem l’oportunitat d’assistir a les exposicions i activitats que proposa tot sovint el Museu Agbar de les Aigües o de participar en algun dels nostres actes, com la Festa de l’Aigua. D’altra banda, les escoles o els instituts que ho vulguin podran venir a visitar la nostra planta potabilitzadora de Sant Joan Despí. Aigües de Barcelona també vindrà a la vostra escola si el centre s’inscriu al programa educatiu Gotagotham.