Cloenda del projecte Tàndem i inauguració del laboratori Joan Guinovart a l’ESC Montserrat de Cornellà de Llobregat

El passat dilluns 18 de juny va ser un dia molt especial i festiu a l’escola Montserrat ja que vam celebrar la cloenda del projecte Tàndem amb el qual hem estat treballant durant els tres últims anys.

El dia va començar amb uns tallers que els alumnes de l’escola van anar realitzant per grups. El primer consistia en imaginar-se que eren neurones que havien d’interactuar entre elles i fer moltes funcions a la vegada, mentre feien un ball al ritme de la música que anava sonant. El segon era recordar les moltes coses que han fet durant aquests tres anys amb la ciència, dibuixar-les i enganxar-les a una cadena d’ADN que hi havia a una pancarta que quedarà enganxada a l’escola. En el tercer havien d’identificar les seves característiques genètiques particulars i col·locar-les dintre d’una bola que quan es tancava, deixava veure quin era el seu ADN.
(+ informació)

Els diaris Ara, El punt Avui i El Mundo, van dedicar unes columnes per explicar com s’ha desenvolupat tot aquest projecte i com el dia 18 es va fer la cloenda a la qual van assistir diferents personalitats relacionades amb aquest procés.