III Jornada Biblioteca & Comunitat Educativa 2017

Sota el títol IGNORATS I IGNORANTS? la trobada tindrà lloc el dia 6 de setembre a l’Auditori Sant Ildefons de Cornellà de Llobregat.

LOGO-B-EDU-3.jpg_500_fons

En l’anomenada 3a primavera educativa afloren noves mirades i perspectives sobre l’escola. Brots d’un canvi imprescindible i urgent en molts àmbits. Però… qui i què està sent ignorat en aquesta revolució? Què i qui en queda al marge? Cap a on anem? Què volem abandonar i què volem aconseguir?

És una jornada per aturar-nos, un temps per a l’escolta serena i les preguntes, per a les inquietuds i per al diàleg. Un espai per debatre què és la ignorància, si pertany a algú o hi és en tots nosaltres. Un espai per prendre consciència de les escletxes per les quals s’esmuny quan la ignorem, quan ningú no la mira als ulls i va teixint una teranyina invisible que atrapa i condemna els ignorats d’un sistema que sembla avançar en el com, mentre oblida el qui i el què.

@entornilectura                #3jornadaedubsi