Experiències

• Benvinguda i presentació de Biblioteca & Comunitat educativa.
    Nati Calvo, directora de la Biblioteca Sant Ildefons de Cornellà.

• “Biblioteques escolars a Cornellà: apunts per a la memòria i reptes de futur”. Meritxell Romances, assessora de les Biblioteques Escolars de Cornellà.
PRESENTACIÓ
  • Presentació del Programa Lecxit. Àlex Cosials, coordinador tècnic del programa LECXIT-Lectura per a l’èxit educatiu de la Fundació Jaume Bofill.
PRESENTACIÓ
  • “Lectures i adolescents: reptes, realitats i suggeriments”. Daniel Cassany, professor titular d’Anàlisi del Discurs en llengua catalana a la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona.
PRESENTACIÓ
  • Projecte “Maleta de Còmics”. Elvira Safont, tècnica del CRP del Servei Educatiu Baix Llobregat 5, i Belén Rodríguez, de Còmics a Cornellà, del Departament de Joventut de l’Ajuntament).
PRESENTACIÓ
  • “L’impuls de la lectura a Cornellà (ILEC)”. Gemma Vives, assessora LIC del Servei Educatiu Baix Llobregat 5.
PRESENTACIÓ
  • “Camins lectors: una experiència de formació lectora escolar”. Lara Reyes, mestra de l’Escola Francesc Aldea de Terrassa i professora de la Universitat Autònoma de Barcelona.
PRESENTACIÓ
  • “Escola pública-biblioteca pública: relació win to win”. M. Josep Fontova, directora de la Biblioteca la Fraternitat-Barceloneta de Biblioteques de Barcelona.
PRESENTACIÓ
  • “Ús del vídeo per millorar la lectura”. Victòria Hernández, professora de català a l’Institut Maria Aurèlia Capmany de Cornellà.
PRESENTACIÓ
  • “El conte dels dilluns”. Margarida Rey, tutora de P5 de l’escola Martinet de Cornellà.
PRESENTACIÓ
  • “Què saben els mestres sobre la lectura i sobre la Literatura Infantil i Juvenil?”. Anna Díaz-Plaja, professora de la Facultat de Formació del Professorat a la Universitat de Barcelona.

• Conclusions de la Jornada