Corneliada 2016

L’edició d’enguany està destinada a la Lectura en Veu Alta de l’alumnat de Secundària. A demanda del professorat referent de les Biblioteques Escolars dels instituts es fa una convocatòria destinada als primers nivells d’ESO: el professorat interessat rebrà formació en tècniques actorals de millora de dicció, entonació i control de la respiració mitjançant exercicis lúdics, i haurà d’aplicar aquests exercicis dins l’aula amb el seu alumnat.

Com a tancament de l’edició es faran tres Mostres de lectures públiques a les Biblioteques Municipals, amb la temàtica de “por, intriga i misteri“, per la qual cosa s’han preparat dos dossiers de fragments de lectures en diferents llengües i diversos gèneres.